Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2009-01-24 Trött...

Publicerad 2009-01-24 21:06:58 i Allmänt,

Idag var ensemblen en aning trött eftersom vi var i Trosa på revy igår kväll och det blev lite sent. Det var en kul föreställning med många bra nummer. Inte minst är det lärorikt att se hur andra tolkar nummer man själv har gjort.

Vi diskuterade lite tankar kring olika revyer vi har sett för att se vad vi kan lära av andra. Viktigt är det också att komma till insikt om vad vi är bra på. And never underestimate the power of the SMILE...

Trötta eller inte - Regissör'n sparkade igång oss på scengolvet med sång, dans och ihärdig klappklapp. Då vi började vakna till liv fick vi en välförtjänt kafferast. Bosse våran godisgris hade, som så många andra gånger, med buller och godis. Farligt, det där...

Just nu är jag hes efter att ha skrikit mig igenom en vansinnesduett som är jättesvår även för proffsen. Hur vi ska lösa sången utan att tortera publiken är i skrivande stund en gåta, och Regissör'n började få något mycket tveksamt i sin blick. Han höll dock god min.

Imorgon är det nya tag. Då startar vi med et nummer jag inte är med i, så jag och några till fick sovmorgon.
God natt!
//Eli

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela