Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2009-03-12 Alla goda ting är två

Publicerad 2009-03-12 19:55:20 i Allmänt,

Två roliga saker hände idag. Först ringde Ing-Britt mitt i lunchen och sa hon hade talat med lokaltidningen Mitt I Huddinge. Om vi var snabba och mejlade in "nånting om revyn" kunde vi få plats i tisdagstidningen nästa vecka. Ing-Britt är emellertid lite mer utav en pratare och inte så mycket en mejlare, medan jag är tvärt om. Det fick därför bli jag som kastade ihop "nånting om revyn" så förhoppningsvis får vi lite publicitet i veckan som kommer. Jo man tackar!

Det andra som hände var att jag fick plats på en revytextskrivarkurs med Adde Malmberg i april. KUL! Så nu ska text-ångestens dagar vara räknade. Det blir en hel helg med revykollegor från hela landet, så även om jag inte går och vinner Povels Penna just det här året kommer jag i varje fall knyta revykontakter.

Nähe, tvättstugan väntar hörreni. Sånt får man ju passa på att göra ibland också.

Vi hörs!
Eli

Kommentarer

Postat av: Demet

Publicerad 2009-03-15 13:18:58

Grattis till priset! Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-22 21:25:58

Hehe, på förhand tack ;-)

Hilsen Eli

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela