Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2009-03-22 10 down, 3 to go

Publicerad 2009-03-22 20:19:45 i Allmänt,

Vad fort tiden går! Nu har vi pötsligt 10 föreställningar bakom oss. Jag tycker inte det är länge sedan teknikrepet. I alla fall stod matresterna fortfarande kvar idag då Stellan kom, stack huvudet in i kylskåpet och på sin släpande skånska gnolade "nääääe, är det någoun som skau hau det häer riset, eller skau vi slänga det?". Vi slängde det. Det såg ju trots allt ut som pesto.

Annars har helgen varit som en omvänd börskurva. Det började fullständigt i botten på fredag med segaste föreställningen i modern tid för sen att skjuta i taket på lördagen och sen stabilisera sig på klart godkänt i dag. Jag gick faktiskt ut i publiken efteråt (vilket jag mycket sällan gör, men kanske jag ska göra det oftare???) för att hälsa på våran kompis och tidigare kollega Demet (sjåbre!!!!!) och vilt främmande människor kom fram och kramade mig och tackade för en bra föreställning. TACK SJÄLV VETJA!!!!!

Idag var det lite audition också. George från Watchout Productions var på plats med sitt hår, jag menar med sin kamera, och provfilmade inför riktiga inspelningen på onsdag. Eller var det fredag? Årets höjdpunkt är ju när DVD'n kommer ut! Då får vi själva se revyn, jag har knappt sett hälften av numren, man är ju upptagen med egna repetitioner när andra övar.

Endast tre föreställningar kvar som sagt. Till er som inte har tittat på oss än - skynda skynda nu är det bråttom! Onsdagen och lördagen är det bra bokat, men fredagen finns det fortfarande platser.  

Vi ses då, hoppas jag? Och jag ska mingla efteråt! Det var bra för min självbild, märkte jag. (tihi :-)

Ha det bra!
Hilsen Eli

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela