Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2009-03-27 Filmen i box. PUH!

Publicerad 2009-03-27 22:56:13 i Allmänt,

Jag hatar mig själv lite just nu. Varför blir man alldeles stel så fort det kommer en kamera? Varför kan man inte bara lyssna in publiken och köra business as usual? Varför måste man tänka: hoppsann va sa jag nu då, vems replik var det tro, oj va tokigt det blev, jaja, en DVD håller ju ändå bara i hundra år och jag dansa rätt i alla fall, va gott det skulle va med pizza just nu, nejmenojdå nu kom vi i otakt hur fixar vi det här, ooops där blev det visst mer skrik än sång ajajaj stackars publiken, nu måste jag komma ihåg att....

Och så där håller man på tills man har ältat sig långt ifrån allt som heter scennärvaro. Som tur är hade vi en FANTASTISK publik idag - tusen tack ska ni ha!!! Utan ert enorma stöd hade det blivit katastrof för min del, så tack igen!! Jag fick åka med George våran Spielberg efteråt och enligt honom gick hela föreställningen helt ok, men ändå måste jag tillåta mig ett aldrig så litet MIERDA!!!

Nu är det bara en föreställning kvar och imorgon ska jag ha KUL!! Finalen genomför man alltid med blandade känslor. Trist att ta farväl med revyfamiljen och sina favoritkaraktärer, men samtidigt blir det skönt att få sin första lediga dag på tre månader. Imorgon blir det hejdå till Victoria och Agia Napa-divan, och Servitrisen ska servera sin sista pekinganka. Sen får vi se om vi hittar på nåt bus....(hehe...) Det är lov att busa lite på finalen så länge man inte förstör för dom andra. Publiken får inte märka något heller. We'll see...

Ha det så länge!
Hilsen Eli

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-29 20:22:07

Hej tänkte på er idag (sönd) nu är det städning som gäller,,,,,,Kanske en fika framöver?

Postat av: Eli

Publicerad 2009-03-30 12:21:24

Hej Anonym!

Städningen gick bra, trots tungt huvud. Många prylar blir det! Nu väntar vila, vardagen och efter sommaren startar vi planeringen av nästa års revy.

Hilsen Eli

Postat av: Demet

Publicerad 2009-03-30 20:22:29

inte meningen att vara anonym skrev mitt namn men det kanske blev fel...vi kan höras ang fika. Kram Demet

Postat av: Eli

Publicerad 2009-03-30 21:47:27

SJÅBRE!! Yes, vi hörs ang fika - kul!

Klem, Eli :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela