Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2009-11-04 Marknadsföringsmöte 091102

Publicerad 2009-11-04 20:35:24 i Allmänt,

Tjenixen
 
Måndag 2/11 samlades Huddingerevyns Marknadsföringsgrupp - ett gäng aggressiva PR-konsulter och offensiva sponsordealers - till MF-möte nr 2 för säsongen 2010. Under några sena timmar och över grova smörgåsar, kaffe och klementiner, diskuterades målgrupper, tidsplaner, ansvarsområden, pressreleaser, media, försäljningsställen, affischformat, folderversioner och svårigheten med att hitta parkering i innerstan.

Tills nästa möte ska vi ha kontaktat målgrupper, fixat diverse info på hemsidan, bloggat (check!) och jag ska uppdatera tidsplanen och printa i ett format som alla kan läsa (tydligen är jag den enda i revyn som inte behöver glasögon à la teleskop). Att göra revy är ett mycket större jobb än att bara stå på scenen under föreställning! Dessutom är allt arbete ideellt.

Sen fick jag lite kommentarer för att jag skrev att alla såg konstiga ut på porträttfotona. Äh ni tjejer är aldrig nöjda typ. Vaddårå?? När man ser ut som en 60-årig tant med elefantfejs och blod i håret.

Oj innan jag glömmer: Thomas vår nya kille är en Thomas och ingen Tomas. Ett efternamn har han också, och det är Kompare. Fullt namn altså Thomas Kompare.

Mer jag har glömt? Imårrån är det spåningsmöte igen. Nya texter? Kanske, kanske inte. We'll see! Jag skulle ha åkt på semester, men Baconfeber'n har tagit min kompis så vi har bokat om.

May the Force (of the Handsprit) be with you!
Hilsen Eli

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela