Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2010-02-19 En salig röra

Publicerad 2010-02-19 21:01:17 i Allmänt,

Med två veckor kvar till premiären ser logen numera ut så här:



Vi packade upp och provade rekvisita vi hade beställt på nätet. Gissa vem som ska ha dom här!




Du är så söt min kära lilla ponny

Imorgon repeterar vi på Kvarnbergsskolan igen och söndag blir det orkesterrep. Christer håller på för fullt med programbladet och jag hjälper honom med diverse texter. Sedan måste jag fixa en extrem mengd rekvisita, kostymer, peruker, lära mig de sista texterna och hitta mina karaktärer (har aldrig varit så sent ute nångång känns det som), det är styrelsemöte söndag efter rep å de e mykke nu! Puh, revy är ingen semester. Hörs söndag kväll!

Hilsen Eli

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela