Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2010-03-05 SHOWTIME!!!

Publicerad 2010-03-05 14:07:57 i Allmänt,

Gissa om vi är sugna på revansch efter onsdagens sega genrep!! Ikväll ska vi inte bara ge järnet, ni ska bannemej få hela goda gruvan med guld och diamanter och det med räntor!

Vi kan ju allt, det är bara att servera. I logen står perukerna och scenskorna på rad, öppningskläderna hänger och glittrar och med lite tur har Bosse eller någon satt på kaffet till gänget ramlar in.

Ikväll ska vi visa vart David köpte ölet!! (Och tänk att det vid en ren tillfällighet två dagar innan genrepet visade sig att man inte säger så i Sverige, det gör man bara i Norge tydligen. Det var bara jag som fattade skämtet i sketchen så det fick jag ju stryka. Det är inte lätt att vara invandrare!).

Nu ska jag strax bege mig til Huddinge Aula och förbereda kvällens föreställning med mina vänner.

Kära Fredrik, Thomas, Eva, Ingrid, Jocke, Ing-Britt, Bosse, Christer, Annelie, Lasse, Lars, Stellan, Roland, Robin, Kenta och Thomas, nu ser vi till så att det smäller ordentligt så Huddingefolket får något att snacka om i flera år. Ikväll ska vi ha KUL!!!!

Ses på scenen, Stor klem fra Eli
Huddingerevyn - Premiär ikväll fredag 5/3 2010

www.huddingerevyn.se

Kommentarer

Postat av: Karin Karlsson

Publicerad 2010-03-06 10:55:05



Jaa, och vi har bokat biljetter!!!



Hälsningar Kajsa

Postat av: Karin Karlsson

Publicerad 2010-03-06 11:00:26

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela