Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2010-03-10 Det gör dig frisk! (OBS! Intern humor...)

Publicerad 2010-03-10 23:24:53 i Allmänt,

Neeeej ska jag verkligen hålla på med det här. Jag gjorde ett brutalt fel i dagens föreställning - jag var aldrig närvarande. Kroppen kastade sig ut på scen i olika kläder och ur munnen kom repliker som för det mesta var korrekta (tror jag) men jag Eli var aldrig med.

Och så skällde jag på Fredrik också. FREDRIK FÖRLÅT!!! Du anar inte hur ledsen jag är!! Å låt mig bli bankad med en flådd flundra på busstationen i Grums! Måtte en överambitiös joddlartrio från Tyrol yla rakt in i mina öron medans bestefars traktor kör över alla mina trosor!! Det är mig själv jag är arg på förstår du väl.

Utöver det flöt föreställningen på ganska bra tror jag. Dagens publik gillade snusk! Vilket var lite konstigt med tanke på att de inte såg snuskiga ut alls. Men skratta under bältet gjorde de minsann.

Jaja, täcket - här kommer jag och gräver ner mig igen. En vilodag och sen kör vi fredag, lördag och söndag, så det gäller att få tillräckligt med sömn.

Sov godt!
Hilsen Eli

PS. vad gäller överskriften "det gör dig frisk"så var det en aldrig så liten felsjungning jag gjorde i Kockduellen idag. Rätt text skulle vara "ifall du vill". Äsch jaja, poteito potato... inte en siffra rätt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela