Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2010-03-12 En fredagkväll

Publicerad 2010-03-12 23:06:04 i Allmänt,

Jajamensann, visst blev det föreställning i kväll med. Vi hade en ganska liten publik, men den var jättesnäll och som vanligt steg stämningen rakt uppåt i andra akten och i finallåten stod de vackra människorna upp och klappade och rockade loss. TACK SKA NI HA HÄRLIGA MÄNNISKOR! 

Vår egen Mr MovieDirector George satt i salongen idag för att rekognosera inför filmningen nästa vecka. Eller var det veckan därpå? Jag vill inte veta. Jag har svårt att vara naturlig när jag vet att alla eventuella fel dokumenteras på DVD i all evighet, ajjjajjj..... Och man vill ju självklart vara på sitt allra bästa när tv är där!

Idag hade vi massa barn på besök också. Först kom Koreograf Anna och sa hej med sin lilla mini, sen kom Christer och Annelie med barnen eftersom de inte fick barnvakt så Josefine och Jonathan följde showen storögd backstage (och det är faktiskt DÄR den riktiga föreställningen utspelar sig!), Robert Regissör var där med sin Tuva och nu känns det som om jag har glömt någon. Är totalförvirrad för tiden och vet knapt vad jag heter. Stress kallas det visst. Första akten idag var för mig en endaste lång ångest där replikerna kom i panik i sista sekund. Andra akten gick det dock lite bättre.

Och kära Fredrik som jag skällde på i onsdags gjorde sitt yttersta i Kockduellen, du er så bra Mannen!!! Det är bara rakt uppåt härifrån!


Nu blir det sängen, för imorgon är det dags igen och då kör vi redan kl 17 så alla hinner hem till Melodivestivalen. Ha en fin kväll!

Hilsen Eli

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela