Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2010-03-13 En blöt afton

Publicerad 2010-03-13 22:51:57 i Allmänt,

...blev det för Fredrik! "Bäst att ta sig en dusch" som Tina sa till Per i Kockduellen. OBS! Intern humor! Ni som var där vet vad jag pratar om. Som Thomas våran LightMan sa: 100 poäng till Fredrik som inte kom av sig!

Det är det här som är unikt med teatern kontra filmen - man får chansen att se mer än vad som egentligen är meningen. Det var altså inte meningen att försöka drunkna dig, Fredrik! Men ibland blir jag lite ivrig när jag lever mig in i rollen och vips så blev du blöt. HAHAHAHAHA!!!!!! Jag skrattade hela vägen ner i logen, under det snabba ombytet och upp igen till finalen. Shit va kul!!!

Imorgon spelar vi söndagsmatiné kl 15. Blir spännande att se vad som händer då....

Gonatt och by the way - Dolph rules!!
Hilsen Eli på Melodifestivalsaftonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela