Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2010-03-19 Living the Dream!

Publicerad 2010-03-20 01:39:07 i Allmänt,

Ikväll inträffade det jag inte i min vildaste fantasi hade trott var möjligt: Vi genomförde en inte bara ok utan en SUVEREN!!!!! filminspelning! Och vem får äran för det, jo vår grymt FANTASTISKA PUBLIK!! I ärlighetens namn hade jag innerst inne aldrig trott att vi nånsin skulle kunna få en bättre publik än på vår premiär, men jag säger bara WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWW!!!!! Jag är kär i er allihop!!!!!

Ikväll förstod jag varför jag håller på med det här. Ni fanns där för oss alla, skrattnummer eller inte, och i ångestmonologens sång var det en professionell operasångerska (eller någon som sjunger extremt mycket i duschen!) som tog sista tonen klockrent långt innan jag hann. Så otroligt kul!!!! Jag hörde folk sjunga med på både jabbadabbadooooo och allt annat och det känns nästan overkligt! Ni var inte många, men ni lät som ett helt colosseum, vilka proffs ni är!!!!!

Hur ska man orka med 5 föreställningar till nu - bättre än så här blir det aldrig, eller...?

Sov godt!
KJEMPEKLEM fra Eli

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela