Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2010-03-20 Jorrå

Publicerad 2010-03-20 23:58:51 i Allmänt,

Visst blev det hurra & böllopsyra ikväll också. Härlig publik, tack ska ni ha! 

När jag tog mig igenom mina nummer kom jag faktisk på lite saker som sket sig bittelite igår och som därmed kommer synas på filmen. Jaja, helnöjd blir man visst aldrig.

Ska förrästen bli jättekul att se DVD'n! Har bara sett hälften av numren eftersom man repar annat när scenen är upptagen. Ser fram emot att se vad som händer i de nummer där publiken skriker av skratt och man inte har en aning om vad som försiggår uppe på scenen. 

Ikväll hade jag lite tekniska problem med min mick. Det sprakade och sprakade enligt LjudRolle och mitt i andra akten fick jag soundchecka och vrida och skruva. Verkar dock som det löste sig och jag slapp att byta.

Imorgon är det söndag och tidig föreställning. Söndagsföreställningarna är alltid mysiga! Till er som kommer imorgon - jag ser fram emot att se er :-)

Hilsen Eli

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela