Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2010-03-24 Bondens.....fisk?

Publicerad 2010-03-24 23:55:09 i Allmänt,

Något hände i "Bondens piga" idag. Jag stod bakom scenen och väntade innan mitt nästa nummer och såg inte riktigt vad det var, men det lät som om Thomas fick en förskräckt publikare på kroken. Han och Bosse sitter och fiskar med riktiga fiskstänger och idag fick de tydligen napp. Publiken skrek såklart (inte minst skrek dagens fångst), och orkestern hängde på.

Ingrid testade en nyskriven grej i Nyheterna och den satt som en smäck! Kul! Förbättringar är alltid välkomna. Och Eva ramlade av stolen i Kärringarna igen. Hela hennes kropp är full av blåmärken efter det numret, men hon ofrar sig för konsten och oavsett om hon kommer springandes, haltandes, krypandes eller överdränkt i rödvin (??) ner i logen efteråt, gör hon det alltid med ett jätteleende på läpparna.

Annars hade jag mina supersöta kollegor i salongen idag, och dessutom Pappa & Kari fra Norge. Tusen tack för att ni kom!!! 

Bara 2 gånger kvar nu; fredag och lördag. Va fort tiden går!

Hörs i helgen,
Hilsen Eli
Huddingerevyn




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela