Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2010-10-30 Vintertid = Revytid

Publicerad 2010-10-30 12:53:48 i Allmänt,

Jahapp, inatt ställer vi om till vintertid. Det betyder att revysäsongen drar igång för allvar! Sitter här en lördag höstmidddag och försöker hitta en intelligent lösning på finallåten jag har åtagit mig att fixa så att vår kära kapellmästare Lasse kan börja arrangera. 

Helst ska jag ha kompositionen klar innan jag åker på semester till varmare och ljusare omständigheter på tisdag. Tar givetvis med pennan och Kreativa Boken i bagaget och hoppas således kunna skapa lite soliga revynummer till Sjöslag och Löshummer......eh jag menar Scendrag och Lösnummer. Hm......är visst redan bortrest mentalt....

Samtidigt som jag ihärdigt spotifajjar sitter jag och mailar fram och tillbaks med Christer som fixar med revyaffischen. Börjar likna nåt nu! Det ända som är fel med årets bild är att Bosse och Thomas saknas. Vi får väl photoshoppa in dem sen.... Eller klistra in symboler typ en hammare för Bosse och en flaska Röda Baronen för Thomas.

Jaja, vi hörs hörre ni! Nu ska jag försöka vara kreativ.
Må så gott och glöm inte att vintertid är revytid!

Hilsen Eli Grönhaug
Huddingerevyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela