Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2011-02-20 Mindre än två veckor kvar...

Publicerad 2011-02-20 21:31:46 i Allmänt,

Som jag misstänkte igår blev det genomdrag av hela föreställningen idag med musiker och hela kostymballetten. Ljud och ljus-teknikarna tittade förbi också och noterade saker inför teknikrepet nästa helg. 

Själv fick jag skjuts till aulan i baksätet på Jockes bil instuvad mellan en kontrabas, två elbasar, en förstärkare, en rulle extrasladd och basisten Stellans bäg med prylar. 

För mig var det den mest lyckade delen av dagen. Idag har jag nog genomfört mitt absolut sämsta rep genom tiderna, ingen lust, ingen ork, ingen energi. Idag bara rablade jag texter. De texter jag kom ihåg vill säga. Oroväckande eftersom det är mindre än två veckor kvar till premiären...

Jaja, det är bara att ladda om och tänka nytt. Men först ska jag gräva mig ner under täcket ett tag....

Vi höres i veckan!
Hilsen Eli

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela