Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2011-01-02 Gott Nytt Revy-år!

Publicerad 2011-01-02 13:35:26 i Allmänt,

Hoppas att ni alla hade ett gott slut på 2010 och att 2011 inleddes ståndsmässigt med bubblande fyrverkerier och sprakande champagne!

I dessa dagar är det premiär för en hel del nyårsrevyer runt om i landet. Huddingerevyn önskar alla våra revyvänner fantastiskt roliga och välbesökta föreställningar, jättespark på er allihopa!

Vi i Huddingerevyn har inte ens börjat repetera än. Knappt skrivit föreställningen, ajajaj..... Tidspressen och författarångesten är påtaglig, jag har än så länge inte lyckats knåpra ihop annat än finallåten (som inte ens är godkänd av regissörn) samt en annan pyttliten trudelutt. Tur vi har revymamma Ingrid, hon har skrivit ett par sketcher på fantastiskt roliga idéer, ska bli kul att läsa nästa lördag!

Vi börjar alltså repetera nästa helg, så från och med då blir det rep varje lördag och söndag samt torsdagskväll fram till premiären 4/3.

Tills dess får jag se vad jag kan krysta fram..... Måste även krysta fram en ny kamera så ni får bilder av processen. Min gamla dog här helt plötsligt på mystiskt vis under nyårshelgen...hmm...... WHY GOD, WHYYYY???

Vi hörs snart!
Hilsen Eli Grönhaug
Huddingerevyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela