Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2011-03-07 Ledig ikväll, hur gör man det??

Publicerad 2011-03-07 20:17:47 i Allmänt,

Första lediga kvällen på en evighet. Sitter och undrar om jag ska städa, vilket verkligen behövs när jag tittar runt i lägenheten och ser tvätt, disk, tidningar, gammal post och reklam som har samlat sig på hög efter de senaste veckornas intensiva repetitioner och föreställningar. Och i hallen ligger halva Sahara, shit vad mycket halkströssel man tydligen samlar på sig när man är ute och går nuförtiden.

Aaaanyway, söndagens matinéföreställning var nästan fullsatt med en mycket trevlig och entusiastisk publik. TUSEN TACK till er!! Känns skönt att ha 3 lyckade föreställningar bakom oss. Ska bara sätta de resterande 11 nu, så....

Det är Jockes revy i år. Han har verkligen växt under vinterns repetitioner och gör många mycket bra roller. Och vem hade anat att han är en sådan jäkel på att läsa dikt.....eller spela kontrabas. Annars er det ju i och för sig även Fredriks revy. Eller, det er i och för sig Fredriks revy varje år. Jocke och Fredrik gör mitt absoluta favoritnummer i årets föreställning - en suveren song & dance. Lite Fred & Ginger över det hela. Värd hela revybiljetten om du frågar mig!

Och Eva! Hon har inte så många stora roller i år, men när hon kommer in är det hon som stjäl showen med sina roliga figurer. Hon gör dessutom en fantastiskt härlig sång som publiken älskar!

Gäääääääsp trött nu.... Ska flytta mig till soffan och fortsätta göra ingenting där, tror jag.

På onsdag kör vi igen kl 19 så då gäller det att vara laddad. Syns vi i salongen? Biljett köper du här:

Huddigerevyns hemsida

Hilsen Eli Grönhaug
Huddingerevyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela