Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2011-03-17 Över halvvägs

Publicerad 2011-03-17 20:35:34 i Allmänt,

Ja, då har vi flera föreställningar bakom än framför oss. Det märks på att en del ombyten mellan numren går så snabbt att man undrar om man har klädd om sig till fel nummer redan eller vad var frågan. "Göra en Bosse", som vi brukar säga. Han var expert på snabba, men ack så felaktiga kostymbyten. Plötsligt kunde han komma in på scenen i full kostym med slips i ett nummer där han skulle vara strandraggare i blommiga speedos.

Lite så är det för mig i år. 17 olika kostymer, 8 olika (tror jag) fotfodral, 5 peruker och 2 x barnfrisyrer med olika gummisnoddar. Lätt att ta fel! Så länge jag inte kommer in som höggravid femåring är det ok, antar jag.... Eller som Silvia i drag.

På tal om drag, igår onsdag, var det riktigt drag i publiken. Oj vilken bra föreställning det blev! Kul var det. Jag var trött innan, men fullständigt adrenalinstinn efter och fick inte sova på flera timmar.

Laddar nu för helgens föreställningar fredag kl 19, lördag kl 17 och söndag kl 15. Biljetter finns fortfarande, så kom kom kom!

Hilsen Eli Grönhaug
Boka biljetter här:
Huddingerevyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela