Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2011-03-19 Ryktet sprider sig...

Publicerad 2011-03-19 13:09:43 i Allmänt,

Huddingerevyn får inte missas i år!

...var det någon som sa igår. De hade hört detta av kompisar som var och tittade på oss förra helgen och var supernöjda. "WOW, hade ingen aning om att ni spelade på den här nivån!!"

Kul att höra! Så nu fylls stolarna i aulan snabbt.....

Igår var det en hyfsad stor publik. Lite segt i första akten men hoppla vad drack dom i pausen undrar man, för i andra akten var det full kastrull med bang & bull. Tack ska ni ha!! KUL :)

Störst succé gör nog Eva i sin visa om någon som har serverat något till Någon och mer om den saken säger jag inte.

Själv har jag inga riktiga skrattnummer i år. Så här ser mitt schema ut: Ångestfyllda monologer och dikter på gränsen till vad man får skämta om som verkligen tystnar salongen, en svår imitation av svensk fru med invandrarebakgrund som mig själv, små barn som ska vara närvarande men inte synliga, körflicka, körflicka och körflicka, stright man i ett nummer med 2 crazy figurer, mimande moderat, överaktiv heminredare och den sämsta dragartisten världen nånsin har skådat. Svettig blir jag hursomhelst.

Nu laddar jag inför kvällens föreställning som börjar kl 17. Det betyder att kampen mot puder och lösögonfransar börjar kl 15, så hör du svordomar med norsk brytning i Huddingetrakten runt dessa tider vet du att det bara är jag.

Ikväll har vi många bokade och förväntar fullt drag i salongen. Det finns fortfarande biljetter kvar och de köper du i aulan en halv timme innan föreställningen.

Hoppas vi ses!
Hilsen Eli Grönhaug
Huddingerevyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela