Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2011-03-20 Ojojoj...

Publicerad 2011-03-20 19:47:10 i Allmänt,

...hur borta får man va? Idag satt inte mycket av mina grejer, så mycket kan jag säga. Var jag ens med på scenen?? Vänta, ska titta på skinkan.... hm... jo jag måste ha varit med, jag har i alla fall fått två nya blåmärken. Då antar jag att det i alla fall gick som det skulle i trapptrillet.

T.ex i sången om TVn's Dekadens gick jag in i rätt kläder som jag skulle och allt var frid och fröjd men plötsligt blev det liksom så tysssst mitt i sången. Konstigt, tänkte jag. Vem av tjejerna var det som missade sin rad  nu? Först lite senare i låten kom jag på at det var jo faktiskt jag! Som det kan bli. 

Tur de andra i gänget gjorde bra ifrån sig! Annars skulle det nog inte ha blivit så mycket applåder i slutet. Jaja, slutet gott allting gott. Nu ska jag försöka gnugga loss all färg och krem från ansiktet. Usch, smink...

3 föreställningar kvar, får skärpa mig tills på onsdag! Om det plötsligt blir tyssssst i någon låt då ska det i alla fall inte vara mitt fel.

Vi hörs!
Hilsen Eli Grönhaug
Huddingerevyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela