Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2012-01-06 Revykollationering imorrn!

Publicerad 2012-01-06 17:01:59 i Allmänt,

I dessa dagar bankar våra revyhjärtan lite extra för alla våra revykollegor runt i landet som antingen hade premiär på Nyårsafton eller igår på Trettondagsaftonen. Grattis till er alla och stort lycka till med kommande föreställningar! Enligt recensioner i väster och öster och söder och noder så verkar det ha gått rätt bra och Sverige har skrattat mycket.

Lite bisarrt för oss ändå, för just nu som alla andra har haft premiär och kör för fullt, ligger Huddingerevyn precis i startgropen. Imorgon har vi kollationering med regissör och ensemble. Då går vi igenom befintligt textmaterial för att se vad som kommer passa oss. Skrattar vi imorgon, kommer även publiken skratta på premiären, så jag återkommer!

Ingrid har skrivit en del nummer om smått och stort som har hänt, Christer har skickat några köpnummer som regissörn får bedömma och själv har jag försökt motarbeta min skrivkramp med några nummer jag inte har en susning om kvaliteten på. Blir spännande! Läsning imorgon som sagt, söndag börjar allvaret.

Nu kör vi!!


Hilsen Eli Grönhaug/Huddingerevyn

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela