Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2012-03-09 Det är något fel på mig

Publicerad 2012-03-09 23:23:48 i Allmänt,

Jag blir aldrig nöjd. Och speciellt inte när jag börjar föreställningen med att få total black out redan i öppningslåten. Wattahell???!! Så förlåt Fredrik och alla andra jag skällde på idag. Det var ju självklart mig själv jag var arg på. Jag ska skärpa mig!

Det var lite låg stämning bakom scenen idag. Det var den ilskne mannen som skällde på Ingrid i söndags som spökade. Vi fick höra flera av hans åsikter och det var trista grejer. Oproffsigt att vi låter oss påverka, såklart.

Men vänta nu..... Vi är ju inga proffs! Vi är glada amatörer som lägger ner enormt mycket arbete på vår fritid för att försöka roa och då är det klart man blir ledsen när kritiken är såpass krass.

Anyway, Ingrid smakade på sin nya öppningsmonolog idag igen och visst, den funkar. Dock dök plötsligt regissör'n upp och undrade vad som hade hänt. Han lyssnade, stöttade och sa ok nu gör vi så här. Han är mycket bra våran Robert. Ingrid får själv avgöra hur hon vill välkomna publiken. Fortsättning följer....

Med DET sagt vill jag bara säga att publiken idag var riktigt gullegod!! På första raden satt till exempel ett gäng sköna ladies och det är alltid kul när någon vågar sätta sig där. Vi hörde skratten helt ner i logen och det värmde! Stämningen i salongen var hög och sakerna flöt på i bra tempo.

Imorgon är det ny föreställning, så nu gör vi som Kungen och vänder blad! (med choklad som gör dig glad:)

Hilsen Eli
Huddingerevyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela