Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2012-03-18 Skynda att boka för nu fylls salongen snabbt!

Publicerad 2012-03-18 07:51:58 i Allmänt,

Fredrik är galen! Att stå på scenen med honom är som att öppna Forrest Gumps chokladask - du vet aldrig vad du får. Och igår fick jag en flygresa på höga höjder och stod därmed för årets troschock.

Efter vårt rock-battle i Elvis och Barbra-numret är det meningen at vi ska avsluta i stil med en lugn duett. Jorrå, stil blev det. Värsta Dirty Dancing-stil!

Strax innan sista höga avslutningstonen känner jag plötsligt hur jag flyger upp i luften och Fredrik bär mig av scenen medan jag skriker som en stucken gris. Det tog lång tid att sluta skratta efter det.

Moralen är: har du inte sett årets föreställning än är det hög tid nu innan galenskapen sprider sig!! Att se revy live är SÅÅÅÅ mycket bättre än att titta på något färdigt inspelat, revy händer HÄR OCH NU!

Annars märks det att Melodifestivalen är över, för på helgens föreställningar har publiken bokstavligen strömmat in. Jättekul!!!! Så skynda dig att boka:

www.huddingerevyn.se

Hilsen Eli Grønhaug

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela