Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2012-03-23 WOOOOOW!!!!!!

Publicerad 2012-03-23 22:38:14 i Allmänt,

Vilken kanonpublik vi hade ikväll!!! Tusen tack ska ni ha!!! Och vilken dunderföreställning det blev, superkul!!! En sån kväll är det lätt att det slinker in en liten extrareplik här och några extra skratt där bara för att vi inte kan hålla oss, vi gillar ju er!!!

Det enda som känns trist nu är att det blev en ändring i absolut sista sekunden angående filmningen så denna magiska afton tyvärr inte dokumenterades.

Nu blir det filmning imorgon istället, dvs på finalen vilket är oroväckande av två skäl. För det första: På finalen brukar vi ju busa lite internt på scenen, vilket ibland kan ändra ett nummer i större eller mindre grad. Så nu gäller det att buset inte fastnar så alltför hårt på filmen.....

För det andra, hur kan vi toppa den här föreställningen?? Ni underbara publik, skulle ni vilja komma tillbaka imorgon....?

Jo, en sak kan jag göra bättre imorgon. När jag gör Barbra kan jag kanske låta bli att skrika så att ljudbossen Rolle sprätter upp i ångest och kastar sig över mixerbordet för att dämpa min mick innan jag spränger högtalarna...

I onsdags då vi gjorde Elvis och Barbra gick det nämligen så hårt till att Fredriks mick gick sönder. Så imorgon, med tanke på at det är final och att Fredrik är världens största buse hmmmm. Mama, should I worry....?

Oavsett vad som händer imorgon ska vi i varje fall ha KUL!!

To be continued....

Hilsen Eli

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela