Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2013-02-03 en koreografisk dag

Publicerad 2013-02-03 16:36:26 i

Då jag kom in i aulan imorse möttes jag av skönsång från scenen. Där satt nämligen Ingrid och Jocke och tränade revylåtar. Kaffet var redan klart och musikmaskinen på plats. Jo man tackar!

Sen kom Lina, vår koreograf, och så blev det dans från början till slut. I år ska vi lära oss att dansa tåspets på riktigt, gissa om ni kommer bli impade. Halva finalen har vi lärt oss också. Bra jobbat!

Just det, två till nya texter kom idag, så nu börjar det lukta full föreställning.

Nu ska jag hem och skriva klart ett nummer och sen ska jag sova, man blir mör av att vara dansare ;-)

Vi hörs!
Hilsen Eli Grönhaug
Huddingerevyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela