Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2013-01-06 Grisigt värre

Publicerad 2013-01-06 16:33:36 i

Idag var jag först på plats. I väntan på nyckelperson stod jag utanför sceningången med min iPod-docka med öppningslåten på full guffe (som Kapellmästarlasse har spelat in) och övade Årets Hits till nyfikna förbipasserandes förundran. Ingen tid att spilla här inte, ju snabbare man lär sig alla texter ju lättare blir det.

Sen då Ingrid kom hade hon med sig en alldeles ny text för hela ensemblen, ett riktig grisigt nummer kan man säga. Nöff!

Och mitt i somnade Bosse som vanligt. Revy tar på krafterna!

Nästa rep nu är på torsdag. Fram tills dess gäller det att skriva skriva skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela