Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2015-02-06 Torsdagens rep

Publicerad 2015-02-06 20:17:46 i Allmänt,

I går var jag på hugget. Vi läste lite nya texter och i min iver lyckades jag inom ramen av en tiondels akt sparka ut Evas tänder, stjäla Amandas sångsolo inte bara en, inte bara två, inte bara tre utan fyra gånger, äta upp Fredriks lakritschoklad, skratta på mig av Jockes tolkning av en känd norrman och sen glad och nöjd over att äntligen ha lärat mig sista delen i koreografin i öppningslåten avsluta dansen en kvart innan alla andra. Jag fattar fortfarande inte hur den går. Tur koreograf Lina kommer imorgon! Då ska vi även till förrådet och hämta prylar.
Vi hörs!
Hilsen Eli

Här en bild där man tydligt ser hur ledsen Amanda blir när man stjäler hennes solo:



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela