Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2015-03-14 HJÄLP!!

Publicerad 2015-03-14 11:15:46 i Allmänt,

Har någon en mirakelkur för tappat röst?? Jag har varit förkyld hela veckan och en skådespelares största mardröm har nu blivit sann - min röst är sönder! 

På gårdagens föreställning, då vi förresten hade en jättemysig publik som fnissade och gapskrattade härligt, klarade jag mig igenom, men lite hesare för varje nummer. I dag dock.... Det jeg klarar att pressa fram av ljud låter som en parningsrital för brunstiga åsnor. Ont gör det också. 

Och vi som ska filma föreställningen idag för att skicka in nummer till revy-SM! Not good. Tur jag har bra scenkollegor som levererar i alla fall!

Honungsvatten, ingefär, citron, varm halsduk och fisherman - fler förslag? Någon?

Hilsen Eli
Utan Röst Söker Tröst

Kommentarer

Postat av: Tante Liv

Publicerad 2015-03-14 20:20:07

Huff Eli
Noe så dumt med hes stemme. Trøsten er vel sexy røst, Har ingen råd en det med honning og vann. Vi tenker på deg og tror du klarer det.

hilsen gamlisene i Rælingene.

Svar: Hei Tante Liv, så koselig at du er her inne! Det ble en hel del honning og vann i går ja. Jeg klarte meg gjennom med nød og neppe, kanskje mest med neppe. Ha det bra!Hilsen Eli
Huddingerevyn Rampfeber

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela