Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2015-03-15 Jorå

Publicerad 2015-03-15 12:09:07 i Allmänt,

...det gick väl ok igår, trots raspiga stämband. Vi hade rekordmånga förhandsbokade och fullt drag i brunchbuffén, som levereras av ER Catering. Gottgottigottgott! Och trevlig publik!
 
Dessutom filmade vi föreställningen, för att skicka in bidrag till revy-SM. På filmen låter jag dock som en korsning mellan Rod Stewart og Kermit the Frog, men jag tog mig i alla fall igenom.
 
För att kurera halsen drack jag ungefär tio liter ljummet honungsvatten och köpte halva apotekets lager av Bafucin, Ipren, nässpray och Strepsiler med honung. Så jag genomförde showen kraftigt dopad och på en sockerkick jag inte kommer landa efter på veckor. Mer socker, ge mig mer, MER....
 
Annars flyter föreställningen på bra! Den är aningen kortare och tajtare i år, och det, tillsammans med fyramannsorkester, ger ett oerhört bra drag. Vi har kändisar med, som Magnus och Brasse, Gudrun Schyman och Kungafamiljen, vi har Glada Nyheter, dansande lattepappor och en psykomat där man kan köpa sig en diagnos och vi har gamla favoriter som Jourhavande Mormor Esther, som ger dig sitt stöd på sängkanten. Folk skrattar och det kan du också få göra!
Till exempel kl 17 i dag, då vi kör nästa föreställning.
 
Välkomna!
Hilsen 
Eli Grönhaug
Huddingerevyn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela