Huddingerevyn 1995–2017 Tack för oss

Efter att ha roat Huddinge med omnejd i över 20 år, har vi nu tagit det tunga beslutet att lägga ner Huddinge Teaterförening Rampfeber, känd som Huddingerevyn.

2016-11-12 Vilken fredagspublik, vilken fredagskväll!!

Publicerad 2016-11-12 12:14:16 i Allmänt,

I går, fredag, hade vi världens roligaste och trevligaste publik! De skrattade, gav fantastiska gensvar och sjöng med för full halls och detta gjorde att föreställningen fick extra drag. De skrattade till och med i min ångestmonolog, och det på trots av att jag gjorde vad jag kunde för att sabba den genom att halka och gå rakt på ändan mitt i. Sen i min solosång i slutet sprack rösten som en överstekt grillkorv så nu har jag falsksjungit med oflit för orkestern och halva Huddinge. Hemskt när man själv hör hur skärande det låter men what to do liksom, the show must go on så nu laddar jag med plåstrade revben och honungsdränkta stämband efter fallet i går och satsar på att både benen och rösten håller i kväll. Vem vet vad som kan hända då. Håll i hatten!
 
Hilsen Eli
Huddingerevyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela